lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Friday, June 29, 2012

My Zalora's Experience

Salam 1 Malaysia.. "Dia cepat, dia mudah dan yang penting puas hati. Tu yang dapat aku katakan tentang Zalora the online shopping site. Nape aku cakap macam tu? Sebabnya aku order arini then esok da dapat walaupun aku ni kat Melaka. Aku rasa distribution center Zalora ni kat KL. jauh kan? Pastu plak materials dia kira satisfied gak la. Saiz dia pun menepati saiz aku. Yela kadang2 ada saiz tu sama je saiz dia tapi tak suit dengan dengan aku. Let say saiz S, ada yang besar then ada yang kecik. Yang agak best belian kedua akan dapat voucher code RM20. tapi yang x best tu voucher dia valid a week from the issue date. memang tak sempat la. ye la aku mesti at least beli sebulan sekali je. Mana nak mampu seminggu sekali. Part voucher tu yang tak puas ati. hoho.. Thanks to Zalora. Sehingga bertemu lagi di lain entry.



P/S: Sorry takde picture item yang aku beli. kamera rosak.. haha

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers