lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Saturday, November 2, 2013

Result dah Kuar!!


Last friday result exam dah kuar. Dan confirm aku akan convo. In shaa Allah.. hehe it is so excited of me. after 4 years of bergelumang dengan nota, buku modul, kelas dan yang berkaitan, akhirnya aku berjaya menghabiskan diploma ePJJ aku tahun ni.

Semua tu atas sokongan dan dorongan mak ayah gak. terima kasih kat lecturer, dan kawan-kawan seperjuangan yang tak jemu melayan karenah aku kat dalam kelas specially classmate yang sama2 bangun pagi2 meredah lebuhraya dari Melaka ke Shah Alam untuk attend kelas. I will miss that journey. even kita ada merancang akan menyambung journey kita bersama pada bulan september tahun 2014 nanti. journey sebelum ni lain ok. hehe

Akhir kata terupdate la blog aku ni setelah sekian lama membeku. sekian.

2 comments:

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers