There was an error in this gadget

lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Monday, August 23, 2010

Cameron Highlands

hey sumer..nak kongsi citer kat Cameron..bukan cameroon ok..tu katne tah aku pun x tau.. aku pegi bulan 7 yg lpas..skrg baru nk update pasal Cameron kn..hehe.. ni la kali ke-2 aku smpai kat sini. Seblom ni aku pegi rombongan dgn skola tahun 2004, now 2010..bebape tahun yg lalu.. time aku pegi dulu dok berkhemah kat ladang teh reramai..sonok btul time tu.. tp skrg dah besau..so pegi dgn kwan la..stay kat Tanah Rata..best tp malam sejuk sgt la..x tahan rasanye..xde la apa sgt kat Cameron ni..just kalo nk rasa kesejukan bleh la dtg sini..cuma xde salji mcm kat luar negara tu..huhu..tu je la kot aku nak citer..owh ya,kitorang dok kat servis apartment..

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers