lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Friday, May 11, 2012

Avengers + Asam Pedas

Salam ukhwah, salam keberkatan dan salam 1 Malaysia..

Agak lama dah aku tak update blog ni. So entri kali ni nak citer masa aku kuar last week pegi tengok muvi plus pekena asam pedas tengah2 malam buta. Harus la kuar sampai tengah2 malam buta sebab esok 1 May, cuti2 hari pekerja.

That time first time aku layan muvi kat melaka ni. Aku tengok citer Avengers 2D kat GSC Dataran Pahlawan. aku tak mampu nak tengok 3D sebab aku tak selesa pakai spec 3D tu belapis dengan spec aku. Ye la aku ni kan rabun, kang kalo tengok guna spec 3D tu je kang memang tak nampak la ape citer kat skrin tu nanti. I have experienced it last time while watching citer Green Hornets kat Bukit Raja last year. Avengers memang superb. I give 5 out of 5.



Lepas abes layan muvi, member ajak makan asam pedas kat Kota Laksamana. Actually last time penah pegi tapi tinggal ikan pari je masa tu. so aku x jadi la makan kat situ sebab aku tak makan ikan pari. Kali ni aku datang ada plak pilihan ikan lain. Aku pilih ikan kembong. Perghhh memang sedap la. kuah dia kaw! tahap tak hengat. Dihidangkan sekali dengan nasi putih plus timun dan telur masin. di kala aku menaip entri ini aku sudah mula terliur mengingatkan asam pedas tersebut.



Colleague aku suggest tempat baru. Yakni kedai asam pedas kat pasar borong. diperakui oleh ex-classmate aku masa skolah dulu, dia penah study kat UTeM so dia tau la. Ermm later on I will heading there with my friends and tatse how is it the taste of the asam pedas there.

Tu je la kot yang aku nak update setakat ni. nanti2 aku update lg.

P/S: Credit pic to google images and taufulou.com

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers