lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Wednesday, May 23, 2012

Sekat Masuk

Asssalamualaikum dan salam sejahtera.. cewahh macam nak speech plak. Last nite aku pegi nonton muvi Lockout. Citer ni dah agak basi gak la. Cuma aku ni je yang slow sikit. lagi pun ari rabu so tiket murah, takde citer lain yang best. aku pun decide tengok Lockout ni. Not bad la. Action. salah satu genre muvi yang aku minat. Jom preview~


Guy Pearce

Maggie Grace

Marion Snow terbabit dalam sebuah konspirasi dalam melakukan pengintipan yang membabitkan Amerika. Dan telah di tangkap. Untuk membebaskan diri dia telah ditawarkan kebebasan jika dia boleh menyelamatkan anak perempuan presiden dari penjara ruang luar (Angkasa Lepas) yang telah di ambil alih oleh penjenayah extremely ganas yang di penjarakan di situ. extreme tu aku tambah sendri okbai!

Jom Minum Kopi susu Nescafe kegemaran anda

P/S: Thanks to Google Images.

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers