There was an error in this gadget

lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Saturday, October 27, 2012

Idul Adha yang tidak tersangkakan

Hari raya kedua Idul Adha ni aku kerja. tapi semalam sangat tak tersangkakan kerana aku bersangka bahawa aku takkan dapat beraya dengan family di Klang. Tapi alhamdulillah dengan perkenan Allah Taala aku akhirnya dapat beraya dengan mereka di sana.

sekadar hiasan sumbangan gugel

Pada mulanya memang aku pasti 100% takkan balik beraya bersama mereka. Tapi semuanya berubah setelah aku sampai di rumah sewa pada pkul 12.30am pagi raya tersebut. Muka aku mula mengukir senyum lebar apabila dapat balik kampung keesokan paginya. ahh tidur senyum malam ni kata hatiku. ahah..

So pagi tu bangun terus siap-siap. Pegi Paya Emas dulu sebab beraya kat umah abang housemate aku. Then dalam 10.30am bertolak la ke Pulau yang Indah di Klang. Sampai sana pukul 12.30. 2 jam perjalanan tanpa henti.

emak terperanjat dengan kepulangan anakandanya. Di mana dia telah ku beritahu bahawa aku takkan pulang raya ni. Memang rezeki aku nak makan rendang mak.

Bertolak semula pulang ke melaka pada pukul 9.30pm hari yang sama. Tidak mengapalah walau sebentar kepulanganku. Itu pun sudah mencukupi dapat melihat orang tua ku di hari lebaran. Syukur~

P/S: takde pic sebab malas nak snap. :P

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers