lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Tuesday, October 16, 2012

KPTM's Convocation

Lama nau aku rasa tak update blog ni. padahal baru je 5 hari. Actually aku busy dengan final exam untuk semester 6 semalam. Alhamdulillah telah berlalu pengajian aku sepanjang tiga tahun ni. tinggal setahun je lagi. InsyaAllah tahun 2014 aku akan convo. pastu kalau ada rezki dari Allah aku nak sambung Degree pulak. InsyaAllah~

Oh ye sebenarnya aku nak cerita pasal convo adik aku ahad lepas. Kelass kao buat kat PICC. Kaya rupanya KPTM ni kan. Sorry yer tak dapat datang. Tapi dah penah pergi PICC takpe.. hehe.. Tak sangka ko dulu convo dari aku. haha.. Harus la dia convo dulu. Dia 3 tahun je. Aku je yang study 4 tahun.

Kelmarin mak, ayah, adik aku yang bongsu dan tunang dia yang temankan dia. Ok la tu dari takde kan. Nanti aku dengan eton convo ko datang tau. Aku dah tentu la convo kat Dewan Agung Tuanku Canselor.. haha.. kan UiTM dihatiku.. ok la layan imej-imej kat bawah ni.


Ucapan Canselor kot..

Gondol without mortar board.. please suggest to KPTM

with her fiancee

our family hero..

wahh macam datin dah mak aku ni..

P/S: *petik jari. "Mortar board and scroll please.."

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers