lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Tuesday, October 9, 2012

Zinger Double Down Burger

Story ari ni not so basi. masih suam-suam kuku hangat diperkatakan di kalangan peminat burger Zinger KFC. Ni cerita semalam pegi lunch dengan Kak My kat Jusco Ayer Keroh. Kak My lagi. so bored.. haha jangan marah ek kak.. Memula pening gak nak decide makan katne. Last2 dia suggest Zinger, kebetulan pulak aku da lama tak rasa..Why do I said like that?

Haha actually Zinger Double Down ni not so new in my life. Dah naik muak kot dengan meals KFC ni. Bayangkan dua tahun aku mengadap mende alah ni. gila tak muak? Lagi satu aku muak nak dengar ayat "Selamat datang.. Makan sini atau bawa pulang?" Eh lari tajuk pulak yer.. hahah..

As I expected zinger double down ni menggantikan roti dengan fillet Zinger tu sendiri. Pastu dia letak cheesy sauce, chicken slice, mayo and definitely cheese.. Haha KFC baru nak innovate mende ni. Aku da innovate awal-awal lagi. :P

Tu jelah aku nak citer. Aku dah makan Zinger Double Down.. Korang pegi la beli sendiri dan makan. okbai.

credit to Google Images
P/S: Sila jangan lupa punch tiket parking sebelum memandu keluar dari Jusco/AEON..

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers