lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Wednesday, November 28, 2012

Durian Crepe at Tesco Cheng, Melaka

Sekarang ni semua tak henti-henti bercerita tentang durian crepe. Tak kira la dari Facebook, Twitter, blog, surat khabar, radio, dan Televisyen. #eh televisyen ada ke? Ada la kot cuma aku je yang menonton. huhu..

Packaging
Semalam aku berbelanja di Tesco dan secara bukan kebetulan aku beli la 2 ketul durian crepe yang menggunakan durian D24. RM3 seketul. Nak cuba punya pasal aku pun belilah 2 ketul. tapi kalo beli 8 ketul hanya RM20 je. Jatuh RM2.50 seketul.




Tentang rasa tak payah cakap la memang mabelesss, superb muperb segala bagai. First bite je korang akan rasa nak tambah 10 ketul lagi. Tapi aku sarankan janganlah makan banyak-banyak. Durian ni panas. Tak tido malam korang nanti. Aku ni pun tekak pedih je ni. Melantak durian je keje aku.

Oh ya selain kat tesco ni ada gak yang menjual Durian crepe ni dengan cara meng'advertise' kat laman sosial dan blog peribadi mereka. Just taip "Durian Crepe" kat google search and u will get any info about that snack.

7 comments:

  1. Mahalnyer RM3 seketul.. setahu nurul Rm2 jer kan.. Tapi apepun Nurul x pernah rasa lagi..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. mungkin ada jual kat mana2. or buat sendri sbb resepi dia senang. google je resepi dia

      Delete
  3. Hehehe.. saya pun first time rasa kat tesco cheng...

    Ok la jugak. tapi kalau byk2 mau muak..

    By the way.. rasa mcm pernah nampak la encik ni.. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup beli dua ketul je masa tu. housemate kata try dulu.

      yup memang pernah nampak. (keyword : library) haha

      Delete

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers