lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Friday, December 7, 2012

Preparation to fly with AirAsia

Esok officially aku fly dengan AirAsia sendiri. Sebelum ni aku fly dengan my former company, so everything they arrange. Now aku yang arrange perjalanan aku sendiri. Hehe.. Punya kalut tanya my former boss step nak check-in bagai.

Itinerary dah print just in case la kan. Then tinggal nak packing barang2 je. Maybe tak bawak banyak kot. Sebab nak bagi ruang isi barang yang akan di shopping kat sana. Shopping apa yang orang kirim je sebab main objective aku nak melawat tempat yang aku tak sempat sampai lagi sebelum ni.

Boarding Pass (Web Check-in)

Doakan aku selamat pergi dan pulang yer. Nak blah ni. Packing apa yang patut. Ketemu lagi di lain entry post.

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers