lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Friday, January 25, 2013

Betul la kata orang #KembaliKeSekolah

Assalam..

Penah tak korang dapat idea nak update blog pastu terus log in. Taip tajuk. Taip terus isi bla bla bla.. It is happen bila aku nak update entry ni. Ye la dari terus lupa idea ni nanti susah plak. terus tak update blog. sebab idea takdak. bersarang blog nanti. Pastu pulak statistik nan hado. *krik krik krik*

Ni nak citer masa aku skola dulu selalu aku dengar senior dan alumni sekolah aku sebut "nanti korang da keje nanti tau la.. mesti rasa nak skola balik.." Yeah! dikala usia meningkat lagi setahun ni aku telah merasakan itu betul. Dan kebetulan pulak kawan aku satu kelas masa skola dulu update statusnya di facebook dengan "Jom skola blek.. huhu" sadis statusnya.

Korang tau tak sebab apa skola best? sebab tak payah la nak pikir bayau kereta, bayau umah, bayau loan bagai. Pastu pulak tak payah nak pikir pasal keje. Ye la kalau skola dulu kerja skola cikgu bagi pun tak macam keje sekarang ni. Skola pun berapa jam je. Da keje ni ngadap keje yang macam2 pastu pulak minimum keje 8 jam. Lagi haru yang keje syif. 2, 3 syif. sampai social life pun takdak kadang2 tu.

Kalo boleh aku nak skola sampai mati. #eh tu pun kalo boleh la. berangan je la..

semasa di tingkatan 3 or 4. tak pasti. #SMKPulauIndah

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers