There was an error in this gadget

lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Monday, May 6, 2013

Jumpa ex-classmate masa sekolah dulu di PRU13


Semalam semasa keluar membuang undi untuk DUN Pelabuhan Klang dan Parlimen klang, terjumpa dalam 4 or 5 orang rakan semasa di sekolah dulu. Masing2 dah lain. Mana tak nya dah ada yang beranak pinak. Ada yang dah rendah dari aku, specially kawan2 perempuan. Kalau korang nak tau aku dulu rendah dari budak2 perempuan dalam kelas aku. Sedih. Tapi sekarang tidak lagi. haha..

Tak kurang gak ada yang dah berisi. almaklum la dah jadi mak orang bapak orang bagai. Yang lawaknya aku pun ditegur gak oleh seorang rakan semasa di sekolah kebangsaan dulu. masa sekolah menengah tak sama sebab dia masuk sekolah teknik. Nak tau dia kata apa? "Ko dah gemuk sekarang yer.." berbunga ati aku bila dia cakap macam tu.. haha. okaylah. tu aje.

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers