lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Thursday, October 4, 2012

Tough Exam Paper

Semalam First paper for final exam bagi semester 6. Guess what? it is a tough paper ever. haha.. aku ni semua paper pun tough. Tah paper apa yang tak tough pun tak tau ler. Pastu ada pulak soalan yang topic dia tak cover dalam buku modul kami. Memang aku jawab betul-betul ikut logik la.. apa lagi kan...

Masa kuar Dewan Agung Tuanku Canselor tu memasing pot pet pot pet.. Itu biasa berklaku. meluahkan apa yang terbuku masa dalam dewan tadi. Haha..

After that semua shoot pegi makan kat Pak Su Corner kat seksyen 16. Makan-makan, Borak-borak pastu balik. Aku, Akmal dan Kak Marhaini shoot balik Melaka. Kami naik kereta Akmal. Senang pergi sekali.

Pejam celik dah semester 6 bersamaan 3 tahun aku belajar dengan UiTM ni. Ada lagi setahun je nak habis. Pastu InsyaAllah kalau ada rezeki aku akan sambung ijazah sarjana muda pulak. Doakan kesuksesan aku yer kawan-kawan. Tu je la setakat ni. Layan gambau-gambau ni..

Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC)

Interior of DATC

Sempat pose akak ni.

bape kerat je tinggal dalam dewan

Ni la DATC

Mia cakap "bila la boleh kuar ni"

Tinggal 4 orang je

Meja aku

Sesi marah-marah

Sesi tak puas ati

Sesi makan-makan
 

No comments:

Post a Comment

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers