lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Friday, August 24, 2012

Orang Putih baca blog melayu!

Pagi ni apabila aku dok belek belog aku tetiba ternampak penyekodeng dari Medina, Washington.. Homai English. adakah ini sebuah ilusi di pagi hari? aku mula menyuap kuih raya kedalam mulut. ya! ini bukan ilusi atau mimpi di siang hari. Ini adalah kenyataan. Obama kah?

klik appendix untuk tumbesaran menyeluruh dengan dugrow

Namun apabila aku ingat dan amati kembali, oh bukan Obama la~ It is Miss Khalida yang semalam baru tiba di sana untuk memulakan pengajiannya. Tak pasti apakah bidang yang di kaji. Mungkin business study kerana sebelum ini dia pernah melanjutkan pengajian dengan Canadian Pre University dalam business study tapi terhenti di tengah jalan dan memulakan pengajian di CILC.

Apa-apa pun semoga sukses untuk Khal. Bertuah la dapat belajar jauh2. Bagi aku 'UiTM dihatiku~' Modus operandi entry kali ini adalah "saja bikin GEMPAK!"

P/S: tuntut la ilmu sehingga ke negeri China

4 comments:

  1. Tq sb sudi singgah di Blog www.quereka.blogspot.com Abe....

    Kalau de masa, silalah berkunjung ke Blog UTAMA Abe, www.queachmad.com.... Abe masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Abe, sama2 bantu. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Abe di sini supaya dapat kita sama2 berjuang MEMERIAHKAN DUNIA MAYA NI... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Blog Abe dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Abe tentangnya, InsyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2.. InsyaAllah saya akan melawat blog utama abe tu nnti. saya pun baru je lagi dalam dunia berblogging ni. boleh je kalo nak pautkan blog abe, tp silakan beri tunjuk ajar kerana saya kurang memahami cara untuk membuat pautan.

      Delete
  2. untung la.... siapa la y masuk tu yer :)

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha my ex-student kat my former workplace..

      Delete

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers