lets shoppin'

Macam - Macam la hai..

Weeclicks

GuaBlog

SAHABAT handai

Sunday, April 28, 2013

Iron man Three


Assalam. Cerita lelaki besi telah menuju pada sekuel ke-3. Di mana pada sekuel kali ini Tony Stark (Robert Dawney Jr.) telah menentang musuh yang diciptanya sendiri. Dimana suatu masa dahulu dia telah memperolokkan seorang ahli pemikir biologi manusia - Aldrich Killian (Guy Pearce) yang ingin bekerjasama dengannya. Tetapi ahli pemikir biologi manusia tersebut kembali untuk membalas dendam terhadapnya. Rumahnya musnah kerana serangan yang dilancarkan kepadanya. Isterinya (isteri Tony Stark - Pepper Potts (Gwyneth Paltrow)) juga diculik dan dijadikan bom. Akhirnya tony dapat juga mengalahkan musuh beliau dengan mengorbankan sut iron man dan bantuan isterinya yang telah menjadi mutan berapi.


Kalau korang nak tau apa yang aku maksudkan dengan isterinya juga diculik dan dijadikan bom dan mutan berapi  boleh la pergi menonton sekuel ini di pawagam yang terdekat dengan anda. Durasi filem ini adalah selama lebih kurang 2 jam 15 minit. lama bukan? Klasifikasi filem ini adalah PG13 dimana kanak2 di bawah umur 13 tahun memerlukan bimbingan penjaga.

Antara pelakon lain yang menjayakan filem ini juga adalah Rebecca Hall as Maya Hansen, Don cheadle as James Rhode, Jon Favreau as Happy Hogan, William Sadler as President ellis, Ben Kingsley as The Mandarin dan ramai lagi.

bagi aku best sebab diselitkan banyak unsur2 lawak dan aksi yang tak berbelah bagi. #eh

2 comments:

  1. aku dah tengok.
    syok habis..
    x rasa pun 2 jam..haha
    agak2 ade lg x iron man 4?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tengok first day midnight kat AEON Bandaraya..
      superb citer dia. aku rasa macam takde sebab dia dah buang elektromagnet kat dada dia tu. Tapi tak tau la kalo ada lg ke.

      Delete

weeclicks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Owner's Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers